PACE VOUA !

Un zambet nu se plateste, dar valoreaza mult, el ii imbogateste pe cei ce il primesc si nu-i saraceste pe cei ce il daruiesc...dureaza un moment, dar se pastreaza in minte vesnic....nimeni nu-i atat de bogat incat sa nu aiba nevoie de un zambet, dar nici atat de sarac incat sa nu-l poata oferi!

Preacurata Maica


,,Preacurata Maica ,Pururea Fecioara,
Sufletul din mine ,nu-l lasa sa moara,
Ci trimite-i Sfanta ,peste el de sus,
Mila ta cea mare , mila lui Iisus.
Ingeri imprejuru-mi ,fa ca sa se adune,
Sa-mi arate calea ,catre cele bune,
Sa-mi indrepte pasii, pe cararea milei,
La'nceputul noptii, la'nceputul zilei.
Bietului meu suflet ,sa-i dea viata noua,
Sa rasfranga cerul ,ca un bob de roua.
Plin de umilinta, cu adanci suspine,
Sufletu-mi la Tine ,vine sa se'nchine,
Mila ta din ceruri,peste el coboara,
Maica Preacurata ,Pururea Fecioara ! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu